- Cześć!
Cisza
- Cześć!!
Dalej cisza.
- Krzysiek!!
- Ee tak?
- Boże, sto razy trzeba mówić żeby usłyszał!
- A co?
- cześć ci powiedziałam.
- Aaa cześć!
Emilka rzuciła torbą na krzesło i szarpnęła mundur. Niestety wieszak był bardzo niestabilny, dlatego przewrócił się na Emilkę. Gdyby nie szybka reakcja Krzyśka Emilka zostałaby przygnieciona. Teraz Krzysiek trzymał ją bardzo blisko. Ich twarze były blisko siebie. Emilka poczuła się nieswojo i wyprostowała się rumieniąc.
- Dzięki.
- Nie ma za co.-Krzysiek też wyglądał na speszonego.
- Em, to ja może, może pójdę się przebrać. Emilka chwyciła mundur i wyszła z pokoju, dalej czerwona jak burak. Krzysiek długo patrzył się na drzwi, aż otrząsnął się i podniósł wieszak. W tym momencie weszła przebrana Emilka. Krzysiek spojrzał na nią i oniemiał. Emilka rozpuściła włosy i miała dość niewidoczny, ale piękny makijaż. Emilka udawała, że nie widzi miny kolegi, ale szczerze miała nadzieję, że tak właśnie zareaguje. Postanowiła zacząć rozmowę.
- Krzysiek idziemy na odprawę?
- Yyyy, tak tak.
Krzysiek podszedł do drzwi i otworzył je wypuszczając Emilkę pierwszą. weszli do pokoju odpraw jako ostatni. Zaraz po nich weszła P. Komendant.
- Dzień Dobry.
- Dzień dobry-powiedzieli wszyscy oprócz Zapały
Jaskowska odchrząknęła i powiedziała już bardziej do krzyśka:
- Dzień Dobry.
Cisza. Krzysiek wolał gapić się na Emilkę
- Zapała!-ryknęła Jaskowska waląc ręką w stół. Krzysiek aż podskoczył i czerwony jak burak wydukał:
- dzień dobry
Po sali przeszedł szmer hihotów. Tylko Emilce nie było do śmiechu. Rozważała dlaczego jej wymarzony mężczyzna patrzył się na nią zakochanym wzrokiem. Jaskowska pokręciła głową mruknęła tam coś pod nosem i przegadała odprwę. o poszukiwanych, bezpieczeństwie itd. Po kilku minutach odprawa się skończyła. wszyscy wyszli i rozeszli się do radiowozów. Zawstydzony Krzysiek wsiadł do radiowozu obok niego usiadła Emilka. spojrzała na niego i wybuchnęła śmiechem. Krzysiek spojrzał na nią dziwnym wzrokiem na co ta opanowała się. Z usmiechem na ustach powiedziała:
- Zakochałeś się we mnie?
Elooooo! jak wam się podoba op? Mam nadzieję że tak ;) Kto czeka na 5 sezon?
Opowiadanie super
OdpowiedzUsuńJa bardzomczekam na 5 sezon. Może Ola będzie z Jackiem ❤❤
Pozdrawiam i zapraszam do mnie
Opowiadanie super
OdpowiedzUsuńJa bardzomczekam na 5 sezon. Może Ola będzie z Jackiem ❤❤
Pozdrawiam i zapraszam do mnie
Świetne opowiadanie :D Takie prawdziwe i życiowe hehe :) Czekam z niecierpliwością na kolejny dział :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Wiktoria Rudaa
Super
OdpowiedzUsuńCzekam z niecierpliwością
Super
OdpowiedzUsuńCzekam z niecierpliwością
super, tylko czemu takie krótkie ;) ??? z niecierpliwością czekam na next.
OdpowiedzUsuń